გაკვეთილის შეფასების
სქემა.
კრიტერიუმები
|
1-3 ქ
|
4-5 ქ
|
6-7ქ
|
8-10 ქ
|
მსჯელობს ალკოჰოლის მოხმარების საზიანო შედეგებზე.
|
ცდილობს გაიაზროს ალკოჰოლის მოხმარების საზიანო შედეგები, მაგრამ ვერ
ახერხებს
|
მსჯელობს ალკოჰოლის მოხმარების საზიანო შედეგებზე ,მაგრამ უშვებს უხეშ
შეცდომებს.
|
მსჯელობს ალკოჰოლის მოხმარების საზიანო შედეგებზე,მაგრამ ვერ იყენებს
არუმენტებს.
|
მსჯელობს ალკოჰოლის მოხმარების საზიანო შედეგებზე.ასაბუთებს და მოჰყავს
არგუმენტები.
|
აცნობიერებს და იცავს არაჯანსაღი ცხოვრების პრევენციულ
ღონისძიებებს
|
ცდილობს გააცნობიეროს და დაიცვას
არაჯანსაღი ცხოვრების პრევენციული ღონისძიებებები ,მაგრამ არ გამოსდის.
|
კარგად ვერ აცნობიერებს არაჯანსაღი
ცხოვრების პრევენციულ ღონისძიებებს .
|
კარგად აცნობიერებს არაჯანსაღი ცხოვრების პრევენციულ ღონისძიებებს .
მაგრამ ვერ იცავს.
|
კარგად აცნობიერებს და იცავს არაჯანსაღი ცხოვრების პრევენციულ
ღონისძიებებს.
|
მოიძიებს ინფორმაციას და წერს თხზულებას
|
ცდილობს მოიძიოს ინფორმაცია ,მაგრამ ნაკლებად გამოსდის ,უჭირს თხზულების
წერა.
|
მოიძიებს ინფორმაციას ,მაგრამ
ნაკლებად გამოსდის მისი ორგანიზება და თხზულების წერა.
|
სრულყოფილად ვერ მოიძიებს ინფორმაციას , უჭირს თხზულების წერა.
|
სრულყოფილად მოიძიებს ინფორმაციას და კარგად წერს თხზულებას.
|
No comments:
Post a Comment